mandag den 16. april 2012

farvel!


til det sidste babyfedt! :D

det er i hvert fald planen! har aldrig været meget for det der nupo, men nu vil jeg prøve! håber det kan hjælpe på de sidste 4 kilo, for må jo endnu ikke træne, da det kun er 6 uger siden jeg fødte. det skal lige siges at jeg ikke vil leve udelukkende af nupo, men erstatter nogle måltider om dagen med det. mango/vanilje shake om morgenen, thai suppen til frokost og så en sund og let aftensmad, tillader også mig selv tage spise frugt og grønt i løbet af dagen :) skal jo have energi nok til at hygge med bassen ..

derudover tager jeg hver dag en god lang tur med Oliver i barnevognen, som vi begge får noget godt ud af :) håber det kan blive en rigtig god start til at komme de sidste kilo til livs inden jeg må komme tilbage i fitness og få strammet op. puh .. det bliver hårdt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar