søndag den 17. juni 2012

min store dreng

Oliver og jeg var i torsdags i mødregruppe hvor han blev vejet og målt, 6930 g og 66 cm. Jeg har lidt svært ved at forholde mig til at min "lille" baby allerede vejer lige knap 7 kg! Men hvor er jeg også bare glad for at have en baby hvor jeg ikke hele tiden skal bekymre mig om han tager nok på osv..  han er nu også gået over til tremmeseng i stedet for lift, han havde egentlig i en længere periode sovet ved mig i sengen men han er bare helt med på det der med at sove selv i sengen! 

 Min skønne, store dreng 




2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det bare pudsigt med vores match med navn, pude, lift til tremmeseng osv. Oliver-børn er bare de dejligste ;)

    Hvor har dufor resten fundet den lyseblå Smallstuff body? Har nogle bodyer fra det mærke, men har solgt dem, da jeg havde fortrudt på grund af farverne. Vllegerne have en lyseblå :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke lidt vildt ? ;) Og helt enig i at Oliver børn er de dejligste i hele verden!

      Jeg vil tro jeg har købt den i Salling i Århus :) der har jeg de fleste fra da de havde 50% på smallstuff tøj :) har en del af dem, så husker ikke præcis hvor de er købt allesammen :) men ja, største delen i Salling :) tror desværre ikke de har dem længere da grunden til de var sat 50% ned, var at de udgår hos dem...

      Slet