mandag den 4. juni 2012

travl weekend

Ja vi har haft en weekend med gang i den! Lørdag havde jeg mødregruppen hjemme hos mig til Tupperware demo. En af dem er blevet konsulent for Tupperware så ville gerne hjælpe hende godt i gang, og nå ja så ville jeg også gerne have fat i nogle af de fine ting de laver til børn ;) så der blev shoppet lidt til bassen igen.. igen igen. Fik købt lidt ting til når vi skal starte på grød, som jo nok ikke varer så forfærdelig længe.. tiden går bare så stærkt! Søndag havde jeg en flok tøser fra min gamle klasse på besøg, endelig kunne jeg få dem samlet på en gang! Det var så hyggeligt lige at "catch up" om hvad der sker i hinandens liv nu, og Oliver blev vældig fint underholdt hele eftermiddagen! ;) De var også så søde at de havde købt en lille gave til os hver, Oliver fik en lækker Smallstuff body (elsker deres tøj, helt fantastisk blød og lækker kvalitet) og jeg fik en lækker scrub.. selvforkælelse er altid en skøn gave når man bare tuller rundt herhjemme på barsel, og det meste af tiden glemmer lidt sig selv :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar